Zobrazovaná měna:
Česky Français Deutsch English
Kamenný obchod
antik3.jpg

Adresa:
Malé náměstí 129
Hradec Králové
500 02



Otevírací doba:
Po-Pá9-12:3013-17:45
So9-12

Nahlédněte do našeho obchodu


Více informací...
Košík

V košíku nemáte žádné položky.

MARKETING MANAGEMENT

Philip Kotler & Kevin Lane Keller

Kategorie:Knihy / Odborná literatura
Nakladatelství:Grada
Rok vydání:2007
Další informace:Vázaná, 788 stran. Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).


Do košíku...

490 Kč

Do košíku...



Zpět na předchozí stranu...

Správné zobrazení a funkce stránek vyžaduje JavaScript.
Created by Honzis
©2008